2011年12月6日 星期二

新機感想 - Motorola Droid Razr


買左幾日, 用左幾日. 寫小小感想先. 事先聲明, 我果部係澳洲Optus版既Motorola Razr.

1. mon同粒粒mon係有既, 但我個人覺得仲可以接受. mon就令到個mon D色睇落深色D. 粒粒mon如果係正常距離(30cm)睇同用係唔會太覺.

2. 之前用開defy, 感覺可以用既時間同defy差不多, 或者再少一D.

3. 相機, moto無特別sell, 原來有auto-focus. 相機我唔係太在意, 表現唔算突出, 可圈可點, 不過不失. (不過有D疑惑, 究竟full screen影相係6MP8MP?)

4. 一直用開都係nokiamoto, D幾十年既手機老牌子既通話音質唔係samsung, LG, appleD得十年歷史都唔夠既牌子可以比. 所以雖然話無CT, 通話音質依然一流. (其實只要有個抗嘈咪, 軟件上唔難做到.) skype通話有D奇怪既"da da", 一般通話則無問題.

5. 除左通話之外, 喇叭同隨機既ROKR headset音質都係唔錯. (不過我唔係太鐘意果種入耳式既headset)

6. 比起Samsung GS II, 呢部機真係幾大, 以我一個普通成年男人既手, 都覺得有D. 單手禁對角既icon, 拉底個notification bar都有少少勉強.

7. youtubeD影片話呢部機雖然唔係完全防水, 但係都可以防到少少水. 機背下面D 小字寫左 N54, 我覺得係個IP code. 如果係既話, 普通濕手, 灑水應該無問題.

8. 除左APNdroid唔能夠正常運行, wifi hotspot唔可以set password(set左就connect唔到)之外, 暫時未發現有咩軟件上既大問題.

沒有留言:

張貼留言