2012年1月4日 星期三

2011

一年又過, 玩了一個Facebook app, 看下那些Facebook status最受歡迎. 原本我以為比較PK那些status會比較受歡迎, 但似乎幽默一點, 帶些少哲理的status更討人喜歡. 可以套入人際交往上吧? 整天訴說自己的慘況, 發放負能量只會拒人於千里之外. 相比弧高的公子, 我寧可做帶給人歡笑的小丑.

圖為一第11屆世界小丑表演賽表演者.


附錄: My Facebook Top Ten Status 2011

1. 如果唔係學生會選內閣, 點會有兩個女仔陪我行到課室?

2. Facebook 係一個好八卦既朋友. ICQ 係失去聯絡好耐既小學朋友. MSN 係淡然消退既中學朋友. Whatsapp 係大學既朋友. 高登係果個成日爆粗又趕佢唔走既損友. Line 係新識, 跟住好快盲比人杯葛既朋友.

3. LOL Buy a ship, name it "Relation", now you have a relationship!!! And when you enter it, you can change your status to "in a relationship"!!!

4. hahahaha 憎我啦, 羨慕我啦, 嫉妒我啦, 考哂試啦 (筆紙亂飛)

5. 就快返澳洲啦...I don't wanna say goodbye. 我不要弧身飛番Brisbane. 香港班fd以後點過. I don't wanna say goodbye. 我知道光陰轉眼就過. 好快又可以再返港.

6. 仲記得上年有個女仔講, "Sunnybank, 係一個媾仔既戰場!", 我真係被佢嘛到了. =.=

7. 其實大部分事情都是很簡單, 但只要一加上人事/人際因素既時候, 複雜程度就會以幾何級數咁增加.

8. 開下自己玩笑先, "又到聖誕, 又到聖誕, 實在悽慘, 唏噓慨嘆, 獨一人過, 寒冷夜晚." XD

9. 原來Mr. Bean 都係讀電子工程出身, 我有多一條出路啦! :D

10. 那些年, 我每日都那些人以那些年洗我那Facebook的版.

數據得自https://apps.facebook.com/fruitwa/


沒有留言:

張貼留言